subota, 6. srpnja 2019.

NOVOSTI ZA ČITATELJE ANĐEOSKIH BROJEVA

Dragi čitatelji,
ima vas u velikom broju.
Želim zahvaliti svim anđelima
koji su doprinijeli u stvaranju ovih smjernica
i realnosti mnogih duša
koje osmišljavaju i žive ovo ljudsko iskustvo na zemlji.
Kad sam započela rad na drugom blogu,
kojeg sam nazvala alternativno,
nisam mogla ni pretpostaviti da će preko noći narasti
u tako velikom broju.
Da biste lakše slijedili ovo moje pismo,
unijela sam par novosti 
poput "SLJEDBENICI SUNENERGY" i "PRATITE SUNENERGY",
što će vam olakšati praćenje postova čim izađu,
naravno za sve one koji nisu slijedili objave na facebooku, 
instagramu, twitteru i thumblru.
Post se treba otvoriti preko kompjutera, 
kako bi prikazao cijelu stranicu i mogućnost slijeđenja
ili na dnu stranice, 
trebate pritisnuti na prikaz web verzije.
Ove vam opcije omogućavaju da jednim klikom dobijete obavijest 
prilikom nove objave.
Vidim da ste u velikom broju i pratili moj video na you tubeu "VODA".,
to je bila posebna prilika gdje sam energetski ispričala priču o vodi i njenim moćima.
Uskoro slijede i moji novi uratci u obliku videa,
što će u ovom izdanju imati veze sa drevnim talismanima.
Vidimo se uskoro.
Do tada,
puno Vas pozdravljam i ohrabrujem u ovom miru,
ljetnog sunčanog dana.



Sunenergy Marguitte Desteresido
6.7.2017.
16:29 P.M.



VIDEO "VODA" 
ispod





VIDEO "MOĆ SADAŠNJEG TRENUTKA"




Nema komentara:

Objavi komentar