nedjelja, 1. srpnja 2018.

MOJ POČETAK PRORICANJA

 

       Prije mnogo godina, započeo je moj put proricanja. 
U samom početku astrologija,
je bila moja prva ljubav.
Potom su slijedile sve vrste proricanja,
od hiromantije, graha, runa, te razna izučavanja ljekovitog bilja
i ostalih vrsta istraživanja paralelnih svijetova.
Danas koristim anđeoske karte i karte Lenormand. 
Susretajući ljude najviše sam voljela raditi s nepoznatima, 
ne pitajući niti jedan detalj njihova života. 
Prva je karta uvijek okrila razlog zbog kojeg su došli. 

Vidovitost kroz karte 
je povezivanje energije koju uočimo s određenom kartom 
putem misli osobe koja traži savjet.

       Kroz snove često dobivam brojeve koji izlaze na dnevnim ljestvicama loto igara. 
Brojevi su
simboli i smjernice koje trebamo slijediti. 
Gramzivost je osobina koja dovodi u minus i nakon dobitka, 
mada ukoliko priđemo otvorena srca i otvorenog pozitinog stava,
kada želimo nove promjene za naš život
nagrađeni  smo plusom u konstanti.

       Problemi osobe koja traži savjet kroz karte, 
bit će razriješeni u pozitivno ukoliko osoba sagleda i
vlastite pogreške i postupanja u životu. 
Smjernice koje dajemo moraju uvijek biti pozitivne jer su to
načini koji vode sretnom životu svake osobe i nagradi Univerzuma kroz ovaj život.
       Često sam susretala zapanjenost ljudi koji nisu mogli vjerovati koliko sam znala o njima, 
mada ih uopće nisam poznavala. 
Mnogi od njih uhvatili su onu pozitivnu vibraciju već prilikom prvog gledanja jer je to svrha pokazivanja smjera. 
Svako dugo gledanje vodi u ovisnost i negativnost.
Zadatak osobe koja proriče je da usmjeri osobu kojoj proriče,
 njenom najvišem cilju. 
Sve mora ostati na jednoj niti dječje igre, 
koja plete mrežu života zlatnim nitima sreće.

Dolazak je često krucijalan. 
On nas usmjeri jednom za svagda.

                                                  Marguitte Desteresido


Nema komentara:

Objavi komentar